השר ליברמן: "להחרים את הרשימה המשותפת בכנסת"

    איתי גדסי No Comments on השר ליברמן: "להחרים את הרשימה המשותפת בכנסת"

    שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר ביום ליו"ר הקואליציה כי יש להחרים את הרשימה הערבית המשותפת מהנאומים וההופעות בכנסת, זאת לאור החרמתם את הלוויית הנשיא התשיעי פרס • ח"כ טיבי: "קשקשן הביטחון ממשיך לעסוק בדיבורים ובספינים"

    ליברמן צילום: דוברות הכנסת, יצחק הררי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון ויו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו', אביגדור ליברמן ביקש מיו"ר הקואליציה, ח״כ דוד ביטן, להעביר החלטה מחייבת בהנהלת הקואליציה על החרמת 'הרשימה המשותפת' בכנסת.

    ‎בישיבת ראשי המפלגות שהתקיימה היום בצהריים במשרד רה״מ אמר השר ליברמן כי "החלטתם של חברי הכנסת מהרשימה המשותפת להחרים את לוויתו של שמעון פרס ז"ל הייתה חציית קו אדום ואי אפשר לעבור על כך לסדר היום".

    השר ליברמן אמר כי חברי 'הרשימה המשותפת' הוכיחו שאין טעם יותר להתדיין איתם או אפילו להתווכח עימם, וכי יש לקבל החלטה מחייבת על החרמת כל ההופעות והנאומים שלהם במליאת הכנסת.

    ‎השר ליברמן גם ביקש מחבר מפלגתו, ח״כ עודד פורר, לפנות גם לסיעות 'העבודה' ו'יש עתיד', על מנת שגם הן, כמפלגות ציוניות, יצטרפו למהלך.

    בתגובה לדברי השר ליברמן אמר סגן יו"ר הכנסת ח"כ אחמד טיבי: "קשקשן הביטחון ממשיך לעסוק בדיבורים ובספינים. מוכן להעריך שהמנוח מתהפך בקברו בשעה שהבריון השכונתי מגלם את תפקיד הדורמן בלווייתו. ליברמן אישית אחראי למותם של הרבה חפים מפשע משני הצדדים שהוא אפילו לא טרח לבוא ללוויות שלהם".



    0 תגובות